vineri, 28 octombrie 2016

Un weekend la Campulung

Weekend ce tocmai s-a scurs l-am petrecut cu familia la Campulung si a fost o experienta frumoasa si plina de povesti spuse cu mult umor de catre cei dragi, desigur pana seara tarziu la un pahar  bun de vin, in doua seri reci si ploioase de octombrie.

Vremea nu a fost de partea noastra, sau poate ca acesta a fost acel "ingredient" care a dat un farmec aparte weekend-ului petrecut departe de Bucuresti.

Iar experienta traita alaturi de cei dragi, cu care am petrecut trei  zile pe dealuri Muscelului sau la poalele Crailui, a fost una deosebita. Le-am avut pe Bianca si pe Iulia in prim plan, fetitele noastre de patru anisori care au stat toata ziua afara. Nu a contat ca erau 7 grade si ploua marunt, si-au pus cizmele mici de cauciuc si s-au jucat toata ziua in curtea pensiunii.

Pe dealurile de langa Campulung m-am umplut de noroi intr-o tura fulger de moutain bike, pe celebra coborare de la Ciocanu acum, iar culorile surprinse in ziua de duminica in Cheile Dambovicioarei ne-au uns pe suflet.

A fost si o drumetie scurta, cu o mica fereastra fara ploaie prin cheile colorate de langa maretia Craiului si am castigat iar poze faine cu micutile noastre fetite. Happy e si ea pe acolo, putin discreta dar se integreaza bine in peisaj.

Si ca o concluzie: a fost un octombrie rece si cenusiu, dar colorat daca iesim din jungla urbana.



























Un comentariu: