duminică, 6 august 2017

Prima zi: Vanatoarea lui Buteanu

Am parasit Bucurestiul cu ganduri mari sa ne racorim in creasta Fagarasului, dar socoteala de acasa nu s-a potrivit cu cea din ...golul alpin. Nu exagerez cand spun ca la peste 2000 de m altitudine era fix aceeasi caldura sufocanta, pe care am simtit-o zi de zi in Bucuresti.
Pe Vanatoarea lui Buteanu, la ora 19:00 nu adia nimic, iar aerul era insuportabil. Vorbim de o inaltime de peste 2500 de m si o ora cat se poate de tarzie pentru o asemenea altitudine.

Dar exista si vesti bune, seara am dormit in micul nostru "camping", asezat fix sub creasta Vartopel-Arpasel, la o temperatura racoroasa de maxim 12 grade, iar dimineata am luat micul dejun intr-un aer chiar rece de 14 grade. Din pacate drumul forestier e din ce in ce mai prost si e pentru ultima data cand rup masina ca sa ajung pe drumul ce urca spre Fereastra Zmeilor.

Si inca ceva, dupa mult timp am petrecut cu Diana o noapte impreuna, sub clar de luna si intr-o liniste totala, asa cum doar muntele poate sa ne-o ofere. A fost superb si e posibil sa repetam experienta chiar in acest weekend prelungit, de Sfanta Marie.

Traseul ales: Refugiul Cota 2000- Lacul Capra ( ruta prin Sud)- Vanatoarea lui Buteanu prin Saua Capra- un nemarcat frumos care urmareste matematic o creasta pana la Monumentul Alpinistilor-Lacul Capra- Cota 2000.




























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu