vineri, 9 martie 2018

A venit primavara


Mi-am adus aminte de vremurile faine  din viata  de student si de frumoasele iesiri pe care le faceam cu Adrian Caziuc la Sinaia, atunci cand venea primavara. Carpul era o mare sperietoare pentru noi si tot imi repetam ca intr-o buna zi o sa-l schiez. Dar amintirile erau cu gasca din Valea Dorului si cu soarele generos de primavara. Plecam fericiti acasa cu nasul si ne faceam planuri pentru urmatoarea iesire.

De opt martie am prins poate cea mai frumoasa zi a sezonului pe munte, cu un soare superb si am petrecut ziua femeii alaturi de cele doua fete din familia Dumitrel.
Diana a venit cu ideea sa ne luam o zi de concediu si ma bucur ca am castigat o zi exceptionala de ski in Valea Dorului.
A fost aproape pustiu iar omatul ne-a placut mult: firn clasic de primavara, foarte usor de schiat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu